Mam dość kompletnej ignorancji i braku profesjonalizmu, z jakim spotykam się w niektórych sklepach internetowych. Wystarczy, że mnie nerwy stargano, warto przestrzec innych. Nie mówię tu o sklepach, które w ramach przeprosin przesyłają gratis, albo które się fatygują osobiście i dzwonią by przeprosić, ale o takich które wszystko mają w nosie, w których dokonuje się wpłaty, a po odpowiedzi czy też produkcie ani śladu i trzeba się nieźle nagimnastykować by otrzymać zwrot tych pieniędzy!
Osobistą i głęboko zakorzenioną niechęć mam do Bergsona - wystawiają produkty, których nie ma!
Z ostatnich "nowości" : http://www.kolorowakrowa.pl 1 grudnia dokonałam tam zakupu zabawek i tego samego dnia wpłaciłam pieniądze i do dzisiejszego dnia nie mam ani pieniędzy ani produktów! Na mojego wczorajszego e-maila z zapytaniem co się dzieje z przesyłką, otrzymałam dziś odpowiedź zwrotną z automatu, że anulowano zamówienie i teraz mam wypatrywać pieniędzy - normalnie KPINA!
http://www.2o2.pl/ - zamówiliśmy sanki w zeszły piątek, powiedziano nam, że jak się zdecydujemy na kolor kt. mają aktualnie na stanie to sanki będą w poniedziałek - mamy kolejny piątek i przyszedł tylko e-mail, że pojawią się, ale w ciągu 7-14 dni. Także zakupu sanek tam nie polecam, nie wiem jak z innymi rzeczami.