Ekorodzice

gregona (postów: 309) Użytkownik portalu
331 punktów 331 punktów 331 punktów 331 punktów
2010.12.10 01:28
Mam dość kompletnej ignorancji i braku profesjonalizmu, z jakim spotykam się w niektórych sklepach internetowych. Wystarczy, że mnie nerwy stargano, warto przestrzec innych. Nie mówię tu o sklepach, które w ramach przeprosin przesyłają gratis, albo które się fatygują osobiście i dzwonią by przeprosić, ale o takich które wszystko mają w nosie, w których dokonuje się wpłaty, a po odpowiedzi czy też produkcie ani śladu i trzeba się nieźle nagimnastykować by otrzymać zwrot tych pieniędzy!
Osobistą i głęboko zakorzenioną niechęć mam do Bergsona - wystawiają produkty, których nie ma!
Z ostatnich "nowości" : http://www.kolorowakrowa.pl 1 grudnia dokonałam tam zakupu zabawek i tego samego dnia wpłaciłam pieniądze i do dzisiejszego dnia nie mam ani pieniędzy ani produktów! Na mojego wczorajszego e-maila z zapytaniem co się dzieje z przesyłką, otrzymałam dziś odpowiedź zwrotną z automatu, że anulowano zamówienie i teraz mam wypatrywać pieniędzy - normalnie KPINA!
http://www.2o2.pl/ - zamówiliśmy sanki w zeszły piątek, powiedziano nam, że jak się zdecydujemy na kolor kt. mają aktualnie na stanie to sanki będą w poniedziałek - mamy kolejny piątek i przyszedł tylko e-mail, że pojawią się, ale w ciągu 7-14 dni. Także zakupu sanek tam nie polecam, nie wiem jak z innymi rzeczami.
HAART (postów: 395) Użytkownik portalu
226 punktów 226 punktów 226 punktów
2010.12.10 09:03
Uważam, że taki ranking się przyda. Warto ostrzegać innych.
Musimy tylko zwrócić uwagę aby każdy dokładnie opisał sytuację. 
Mój KREATYWNY BLOG www.haart.pl
enigma (postów: 706) Użytkownik portalu
131 punktów 131 punktów
2010.12.10 16:59
odradzam zakupy  w internetowym sklepie krakvet

kiedyś to był dobry sklep, niestety od pewnego czasu poszli w ilość i poziom ich usług jest żenujący - przede wszystkim mają nieaktualną ofertę (na stronie są produkty, których nie mają w magazynie) poza tym źle opakowują towary (wiele razy przyszły uszkodzone) no i najgorsze wg mnie - mylą towary, jakoś zawsze tak, że na niekorzyść klienta
Kiedyś uwzględniali reklamacje, dosyłali brakujący towar. Teraz nie przyjmują reklamacji, jeśli nie otworzyło się paczki przy kurierze i ewentualne braki/zniszczone towary nie zostaną spisane w odpowiednim protokole.

Dlatego po kilku latach korzystania z tego sklepu - ostatecznie się z nimi pożegnałam i więcej w krakvecie kupować nie zamierzam.
spodziewaj się niespodziewanego
anqa (postów: 2) Użytkownik portalu
10 punktów
2011.01.04 22:36
niestety z kolorową krową mam wciąż niewyjaśnione sprawy od 4 miesięcy ponad i trotalnie olewają moją korespondencję także podpisuje się pod przedmówczynią
celestynka (postów: 180) Użytkownik portalu
68 punktów
2011.01.04 22:44
Koszulkowo.pl - niby wszystko wyjaśnione, ale prezent który zamawiałam 6 grudnia przelew poszedł w ten sam dzień dostałam w dzień wigili ( zdarzylam juz kupić inny) Od razu po wpłacie otrzymalam info ze moj wzor jest skomplikowany i wymaga 20zł doplaty- wczesniej nie bylo o tym mowy. Zrezygnowalam wiec z mojego wzoru i wybralam 2 standardowe czekajac na info ... nie doczekalam sie do dzisiaj;/  Dostalam 2 t-shirty z moim "skomplikowanym" wzorem w wigilię Zdąrzyli na czas, ale wysłali koszulki bez uprzedzenia i nie te których się spodziewałam;D Jakość koszulek i nadruku ok , ale obsługa trochę zakręcona jakby to powiedziała moja córa. pozdrawiam
choroba-na-smierc (postów: 310) Użytkownik portalu
44 punktów
2011.06.27 12:58
http://krowkamelania.pl - zrobiłam tam zakupy, bo w wyszukiwarce ceneo ciągle wyskakiwali na pierwszym miejscu. Oferują w bardzo przystępnych cenach produkty, których czasami nie ma w innych sklepach. Udało mi się skompletować wszystko, czego potrzebuję (bo musiałabym zamówić w kilku sklepach i drożej). Okazało się, że przesyłka wynosi 50 zł. Zadzwoniłam zapytać czy nie da się inaczej (w końcu kupiłam u nich za kilkaset zł), ale pan ze sklepu powiedział, że przesyłka jest tak droga, żeby zniechęcić klientów, bo nie zależy im na zamówieniach........... Mimo wszystko obliczyłam, że i tak oszczędzam i złożyłam zamówienie, wpłata była od razu na koncie sklepu.
Po trzech dniach napisałam z pytaniem kiedy mogę się spodziewać paczki. Dopiero po moim mailu dowiedziałam się, że kilku rzeczy nie było i zaproponowano mi zupełnie inne produkty (np. zamiast biustonoszy zestaw smoczków, butelek, termoopakowanie itp.). Po długich negocjacjach umówiłam się na jakie ustępstwa się godzę, a za co proszę zwrot pieniędzy.
Gdy paczka doszła, okazało się, że kilku rzeczy brakuje, dostałam kilka "zamienników" za produkty, na których mi zależało (!!), nie zgadzały się rozmiary i w ogóle wszystko było nie tak........ Poinformowałam o tym sklep, ale nie doczekałam się żadnego odzewu.
Naturalne kosmetyki www.gaj-oliwny.pl: mydło aleppo, czarne mydło savon noir, masło shea, olejek migdałowy, olej nigella i cała reszta dóbr.
Gruszka, jabłko, a może klepsydra? Sprawdź swój kształt!

Quizy

1001 pytań i odpowiedzi na kazdy temat. Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej zajrzyj tutaj.

 

 

Zobacz wszystkie »
Pieluchy wielorazowe podbiły już serca wielu ekomam. O ich zaletach mówi się coraz głośniej i śmielej… W jaki sposób wielorazówki zaskarbiły sobie przychylność rodziców? I dlaczego tradycyjne jednorazówki są zmorą ekologów? Rozwiąż quiz i dowiedz się więcej...
Najlepsze prezenty świąteczne
zrobione własnoręcznie np. techniką decoupage
praktyczne, takie które przydadzą się w domu, a nie będą tylko ozdobą
dobra książka - ma szanse trafić w gust każdego
karta podarunkowa
inne