Ekorodzice

40 punktów
Dodaj do ulubionych »
Wyślij wiadomość Wyślij wiadomość

Inne notki »   Wszystkie blogi »

Wycieczka w góry -Szklarska Poręba.

21.04.2012

Wczoraj wybraliśmy się na małą wycieczką w pobliskie góry. Jak wyjeżdżaliśmy świeciło piękne słońce, później jednak trochę zaczęło kropić.

Wybraliśmy trasę Świeradów Zdrój – Szklarska Poręba, bo jest bardzo malownicza. I tak pooglądaliśmy sobie przepiękne widoki na Góry Izerskie i Karkonosze. W Szklarskiej Porębie wysiedliśmy, Mała akurat zbudziła się i przeszliśmy się trochę po mieście. Nie ma co ukrywać, że i tam nie brakuje pięknych widoków. Na szczęście przestało akurat padać.

Oczywiście musieliśmy jeszcze zaliczyć plac zabaw, który napotkaliśmy podczas spaceru. Nie ma to jak zabawa na świeżym powietrzu (górskim). Zjedliśmy po małym „oscypku” (córcia nie chciała spróbować), trochę odpoczęliśmy nad górską rzeczką i ruszyliśmy z powrotem.

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na chwilę na tzw. Zakręcie Śmierci, gdzie doskonale można pooglądać panoramę naszych pięknych gór. Oprócz Szrenicy (1361m), na którą można wjechać wyciągiem w Szklarskiej P., widać też było Śnieżkę (1610m). Byliśmy na niej kilka razy, ale to wszystko zanim na świecie pojawiła się Mała. Mamy fajną lornetkę, przez którą dokładnie można było wszystko dostrzec. Jak można zobaczyć na fotkach na szczytach śniegu nie brakuje. Ale i tak wczoraj było tam ciepło. Małej wystarczyła bluza i letnia kurteczka oraz cienka czapeczka.

/Zdjęcia w moim Albumie: Wycieczki (7 szt.)/

Dodaj komentarz
Komentarzy: 4
{opis}
21.04.2012 10:40 - miraga_
Renata Ch. a jakie góry u Ciebie w pobliżu. Bo ja ciągle marzę o wyjeżdzie do Zakopanego, ale jeszcze nam się nie udało. Jedynie byliśmy w Bielsko-Białej i Żywcu.
21.04.2012 10:33 - Renata.Ch.
My niestety nad morze mamy jakieś 12 godzin jazdy, a ja preferuję góry. W czasie liceum/studiów z mężem niemal w każdy weekend pędziliśmy oderwać się od rzeczywistości na górskich szczytach, to były czasy... Teraz mimo takich odległości kilometrowych częściej jeździmy nad morze.
{opis}
21.04.2012 10:09 - miraga_
Tak. Spokojnie w ciągu jednego dnia możemy zaliczyć wycieczkę po jakimś jednym ze szlaków Gór Izerskich czy Karkonoszy. Zanim Mała się pojawiła, zdobyliśmy nie jeden szczyt naszych gór. Teraz zrobiliśmy sobie przerwę na takie "wspinaczki". Jedyny szczyt jaki odwiedziliśmy z córcią to Stog Izerski w Świeradowie Zdroju, gdzie można wjechać gondolą. Może chociaż bliżej macie nad morze, bo my ponad 400km.
21.04.2012 09:51 - daszka
Oj, jak ja Wam zazdroszcze tej bliskości gór :) My byliśmy w górach ostatni raz w 2009 roku :( Za daleko, nie lubię wybierać się w dalekie podróże z małym dzieckiem. Za wygodna jestem ;)